ajmują...się te same firmy, które oferują SEO.
Po trzecie - social media. Tu zakres może być różny, ponieważ zależy od branży. Fanpejdż na Facebooku można z powodzenie prowadzić samodzielnie, jednak jeżeli n ie masz do tego czasu, lub weny - zainwestuj w dobrego copywritera. Sam fanpejdż dobrze działa wizerunkowo, o bezpośrednie korzyści raczej ciężko.
Jeśli nie ma twojej firmy w Google - tracisz
Pozycjonowanie zza kulis to nie jest taka prosta praca. Wielu przedsiębiorców nie ogarnia, z jakiego powodu nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu jest coraz drożej.
Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej powszechne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje dobre i złe strony.
Facebook i biznes
Media społecznościowe to modny temat. Mówi się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.
Profil na Facebooku ma prawie każdy. Mało kto jednak zamieszcza tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, mieszkań, aut, zdjęcia z wyjazdów, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , chętniej to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeżeli wysyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy zakładać, że zanim pracodawca nas przyjmie, to przejrzy nasze konto. Czy jest się czego obawiać?
Jeżeli nie publikujemy wszystkiego jak leci, nie rozdajemy lajków zbyt hojnie, to możemy czuć się bezpieczni. Ale każdy może dowiedzieć się co lubimy, na jaką partię głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy pieniądze, na jakim standardzie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...
To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie bardzo dobrymi pracownikami, jednak jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.